Sari la conținut

Acest site vă va ajuta să vă creați propriul site cu Website Factory.

Am fost facturat pentru Azure, deși aveam grantul. Ce s-a întâmplat?

Grantul de la Microsoft este valabil pentru un an. Procesul de reînnoire este simplu, dar dacă nu este făcut, Microsoft va începe să factureze serviciile care funcționează în cont.

Pașii de mai jos sunt un ghid pentru reînnoirea grantului și pentru a cere o rambursare a banilor.

Reînnoirea grantului

Pentru asta, mergeți la pagina de Azure de pe portalul Microsoft pentru ONG-uri și de acolo reactivați grantul.

Practic, e ultimul set de pași din pasul 2 din ghidul pentru Azure.

👉 https://wf.ngohub.ro/en/tutorial-getting-azure-credits

Portalul Microsoft pentru ONG-uri

Rambursarea facturilor deja emise

După ce ați făcut asta, deschideți un tichet către support-ul de la Microsoft.

Procesul e mai complicat așa că mai jos găsiți instrucțiunile pentru a trece prin toți pașii.


Step 1

Finding the support tickets

1. Mergi pe pagina de Help & Support

Căutați după “Help” și apăsați pe iconița care scrie “Help & Support”

2. Apăsați pe butonul de "Create a support Request"


Step 2

Creating the support tickets

3. Din panoul din dreapta vom ajunge la pagina de creare a tichetului de support

3.1 Scrie "Refund for my Azure Grant" și apasă "Go"

3.2 La întrebarea "Which service are you having an issue with?" selectează "Billing" și apasă "Next"

3.3 La întrebarea “Which subscription are you having an issue with?” selectează subscripția de Azure pe care ați fost facturați și apasă “Next”

3.4 Azure va încerca să ofere niște soluții bazate pe ce am scris până acum. Din experiență, chiar dacă scrie că oferă o procedură de Refund, am văzut că aceasta nu funcționează în aceste cazuri, deci trebuie să trecem mai departe și să contactăm manual serviciul de support

3.4.1 Scroll până în partea de jos a panoului

3.4.2 Click pe tab-ul de “Contact support”

3.4.3 Click pe link-ul de “Create a support request” din partea de jos


4. Acum ar trebui să fi ajuns în pagina de crearea a unui tichet de support.

De aici nu mai e mult.

4.1 Completează câmpurile din prima secțiune așa cu următoarele opțiuni, sunt meniuri cu opțiuni disponibile din care trebuie să alegi.

Opțiunile pe care trebuie să le alegi:

  1. La “What is your issue related to?” selectează “Azure services”

  2. La “Issue type” selectează “Billing"

  3. La "Problem type" selectează "Disagreement with a charge (workload or service)"

  4. La "Problem subtype" selecteză "Issue with charges across multiple services"

Asigură-te că la "Subscription apare subscripția pe care ai primit factura iar la "Summary" este textul pus mai devreme ("Refund for my Azure Grant")

La final, apasă “Next”

4.2.1 Microsoft va încerca din nou să ofere o soluție recomandată.

Apasă pe butonul din stânga-sus.

4.2.2 Apoi putem da next.

În general sunt aceleași soluții pe care le ofereau la 3.4 (și care nu ne ajută).

4.3 Acum am ajuns la secțiunea în care chiar descriem problema și cerem ajutor.

4.3.1 Completați cu următoarele informații

  1. La “Problem start date” trebuie pusă data la care a fost emisă factura/la care a expirat grantul Azure.

  2. La “Subscription ID” completează ID-ul subscripției/subscripțiilor pe care aveți resursele și pe care aveți costuri.

  3. La “Invoice ID related to the issue” completează ID-ul facturii pe care a emis-o Microsoft.

  4. În descrierea problemei pune exact textul următor:

    Hello,

    I have a nonprofit Azure account and have been using the Azure grant. Unfortunately, I missed the renewal date and was charged for the services running on my account. I have now asked for a renewal and there shouldn’t be any extra charges in the future, but I would like to request a refund for the charges from when the grant expired.

    Considering that the status of the nonprofit has not changed in this period, we have remained active and only forgot to renew the grant, we would still qualify for the grant, just didn’t benefit from it.

    We are sorry for the misunderstanding and hope this shouldn’t be an issue and that you can refund all of those costs.

    Thank you for your time and consideration.

  5. Puteți bifa “Yes” la întrebarea “Allow collection of advanced diagnostic information?”

4.3.2 Scroll până la secțiunea următoare și alege asistența prin e-mail și completează datele tale și ale organizației.

Adăugați e-mail-ul de support [at] code4.ro sau support [at] commitglobal.org la e-mail adițional.

Apăsați “Next” și putem să creem noul tichet.


5. Mai verifică o dată informațiile adăugate și, dacă sunt în regulă, apasă pe “Create”


Ce urmează?

Vor reveni cei de la Microsoft pe mail să mai ceară informații sau să rezolve direct problema.

Vom fi și noi în thread și vom putea să vă ajutăm, dacă aveți nevoie.

Acest site folosește cookie-uri

Pentru a-ți oferi o experiență bună de navigare, utilizăm fișiere de tip cookie. Dacă nu ești de acord cu utilizarea cookie-urilor, poți să îți retragi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor prin modificarea setărilor din browser-ul tău.